lunes, 19 de marzo de 2012

Nessun Dorma al Hormiguero?

El Hormiguero 3.0 es un programa de televisió que es fa de dilluns a dijous a tres quarts de deu a Antena3. Es presentat per Pablo Motos i amb la col·laboració de les seves formigues Trancas i Barrancas!
Cadascún d'aquests dies hi assisteixen diferents cantats, actors, actrius...
Un dia l'estava mirant i em vaig sorprendre, ja que hi va anar un cantant i va començar a cantar
Nessun Dorma! Va ser impresionant, i no m'ho podia imaginar.
Bé, aqui us deixo uns fragments d'alguns cantants com per exemple: David Bustamante, Mónica Naranjo, que l'han interpretat. 

Aquest es el que més m'agrada, no se'l perdeu! (No l'he pogut trobar en un altre format)
http://www.antena3.com/programas/el-hormiguero/invitados/paula-vazquez-elige-numero-uno-hormiguero_2012030100154.html

Espero que us agradi i que ho disfruteu tant com jo. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario